מחלבת טרה משיקה קמפיין T.V
לסדרת מעדני מוו
הקמפיין בהשתתפות מנשה נוי בדמות הרפתן
והפרה עדנה בדמות הפרה
בקמפיין ההשקה של מוו הושקעו כ-3 מיליון ₪
בסרט הנוכחי מגיע מנשה נוי בתפקיד הרפתן, יחד עם הפרה עדנה, אל משרדי המחלבה הישר אל תוך חדר הישיבות. מנשה ניגש אל המקרר שמלא במעדני מוו, ומחמיא למנהל על המעדן שיצא מעולה. המנהל הגאה מפרגן לעובדים, אך מנשה דורש את הכבוד אשר מגיעה לעדנה הפרה. הרי היא זו שנותנת את החלב המצוין שמרכיב את המעדן שעשוי מ- 100% חלב טרי.
בתפקיד מנהלת המותג מופיעה מיה רותם, אשר בימים כתיקונם משמשת כמנהלת מותג "טרה" ולצורך האותנטיות, נרתמה לשמש כשחקנית בתפקיד עצמה בסרט הפרסומת.
בקמפיין הושקעו כ-3 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. הפרסומת תשודר בערוצים 2, 10, 9 ו-24.
ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק טרה: "פרסומת זו, כקודמותיה בסדרה, ממשיכה להציג את אסטרטגיית המחלבה בה הכול מתחיל בחלב מצוין. הכבוד למקור, הוא שנתן את ההשראה לשם המוצר ובאופן טבעי גם לקריא ייטיב אשר מציג את הפרה בפרונט, שהרי בזכותה הצלחנו לייצר מעדן מחלב מצוין ובטעם משובח. אסטרטגיה זו היא גם שעמדה לנגד עינינו כשפיתחנו את מוו: הדגשת חומר הגלם דרך ה- 100% חלב טרי, שגם מעיד על האיכות ומחובר למומחיות בחלב וגם מדגיש את ערך הטעם".
דנה אבשלום, מנהלת שיווק טרה: "קמפיין ה- T.V הוא המשך לקמפיין BTL רחב שביצענו בשוק, בו חשפנו את המוצר מחוץ ובתוך נקודות המכירה ודאגנו לתת לכמה שיותר אנשים לטעום את המוצר. הטיימינג בו בחרנו לעלות את הקמפיין הוא רק לאחר שמאות אלפי צרכנים טעמו את המוצר והביעו התלהבות רבה מהשוקולד ומהקצפת.
התגובות מצוינות ואנו מקבלים רוח גבית מקהל הצרכנים אשר שמח כי יש עניין חדש ומרגש על המדף".
"מוו" הינו מעדן שוקולד עם קצפת, פרי פיתוח ישראלי שלקח למעלה משנתיים להגיע למרקם המדויק של הקצפת וקרם השוקולד. מעדן מוו מיוצר מ- 100% חלב טרי, אשר מקנה לו טעם ייחודי ואיכותי במיוחד, ללא חומרים משמרים. בפיתוח המוצר, הושם דגש מיוחד על הגעה למרקם וטעם מדויקים הן של הקצפת, הן של השוקולד והן של השילוב בניהם. המעדן זכה לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה רבים אשר נערכו.
בסדרת מוו מגוון טעמים: שוקולד קצפת, שוקולד אגוזים וקצפת, שוקולד קצפת עם תוספת פצפוצי שוקולד ושוקולד קצפת עם תוספת אגוזים בקרמל.
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).