אתר zap מרחיב את שירותיו ופונה לקהל נשי:
מקים עם מגזין האינטרנט לנשים saloonaאת
Zapaloona– שירות השוואת מחירים לנשים
זאפ אתר השוואת המחירים הגדול והמוביל בישראל מקבוצת דפי זהב, מרחיב את פעילותו ופונה לראשונה באופן ממוקד לקהל הנשי. לצורך כך, זאפ חובר לסלונה, המגזין המקוון לנשים, ויחד הם משיקים מנוע השוואת מחירים ייחודי לנשים תחת השם "זאפלונה" (Zapaloona).מדובר בשירות השוואת המחירים הראשון מסוגו הפונה לקהל נשי אשר יתמקד במוצרים שמעניינים נשים ויציג תכנים יעודיים לקהל זה לצד מדריכי קנייה מפורטים. זאפלונה יפעל תחת הכתובת: http://saloona.co.il/zapaloona/
מסקרים מקדימים שערכו זאפ וסלונה עולה כי הרגלי צריכת המדיה של נשים שונים משל גברים וכי נשים מקפידות לקרוא ולבדוק את חוות הדעת על מוצרים, מכשירים ושירותים, בטרם יבצעו את פעולת הקנייה או ההצטרפות לשירות. זאת לעומת הקהל הגברי אשר לרוב מתמקד על שורת המחיר.
מתוך כך נולד "זאפלונה", שירות השוואת מחירים המותאם במיוחד לנשים, אשר מתאפיין בממשק ועיצוב יחודיים, ודגש על מאמרים, כתבות, חוות דעת גולשים ומדריכי קניה, צרכנות מפורטים, שנכתבו ע"י צוות המומחים של זאפ ו-WiseBuy . זאת לצד מנוע השוואת המחירים של זאפ, אשר ממוקד בקטגוריות שנבדקו ונמצאו כרלוונטיות ביותר לנשים.
איתן זינגר מנכ"ל זאפ מסר כי "זאפלונה" נולד מתוך הבנה כי הקהל הנשי הוא זה שמקבל לרוב את החלטות הקניה בבית (80% מהחלטות הקניה נעשות ע"י נשים) ועושה את הקניות בפועל, אך עם זאת ממעט כרגע להשתמש במנועי השוואת מחירים ברשת, בניגוד לגברים המרבים להשוות מחירים בטרם הקנייה. זאפלונה ינסה לשנות דפוס זה ויהפוך את חוויית השוואת המחירים לנגישה יותר ורלוונטית מתמיד לקהל הצרכניות".
אימי עירון, מנכ"לית סלונה: "מאז עלייתה לאוויר של סלונה, לפני כחצי שנה, ביקרו באתר יותר 600,000 גולשים, רובם נשים. הקמתו של שירות "זאפלונה" חלק מהתפיסה של סלונה ומההכרה בצרכים הייחודיים שיש לנשים בכל תחומי החיים. אני מאמינה שלצד התכנים היחודיים שלנו והקהילה ההולכת וגדלה, שירות "זאפלונה" הוא עוד צעד בדרך להפיכתה של סלונה לכיכר הכפר של הנשים ברשת".
סלונה הוא מגזין אינטרנט חדש לנשים, ראשון מסוגו בארץ, המבקש לתת מענה איכותי לנשים ברשת. האתר בנוי על שילוב תוכן מערכתי עם תוכן גולשים, וכולל מדורי אקטואליה, בהם תקצירי חדשות ממקורות שונים ברשת, לצד טורי דעה ופרשנות מקוריים. עם הכותבות באתר נמנות בילי מוסקונה לרמן, דנה וייס, הילה אלפרט, קארין ארד, אונה קאזין, עינת ארליך, אבישג רבינר ועוד.
zap מקבוצת "דפי זהב" הינו אתר השוואת המחירים הגדול והמוביל בישראל המדורג בעקביות בין עשרת האתרים הפופולאריים בישראל לפי סקרTIM . הוא כולל כיום למעלה מ-1000 חנויות ו- 1.6 מיליון גולשים בחודש. באפריל האחרון רכשה קבוצת דפי זהב באמצעות zap את אתרWiseBuy המציע מדריכי קנייה, סקירות מקצועיות והשוואת מחירים ומבקרים בו כ־230 אלף גולשים מדי חודש.
(באדיבות הראל מורדי, תקשורת שיווקית).