החופש להשתולל עם השיער שלך!
מותג דאב המתמחה בשיקום השיער מציג את הדור הבא של מוצרים לטיפוח השיער
Dove Damage Therapy
סדרת מוצרי שיער המציעה פתרונות מקצועיים על בסיס טכנולוגיה חדשנית, הנותנים מענה לטיפול ומניעה של שיער פגום ומאפשרים לנשים להמשיך ולנהל את שגרת הטיפוח של שערן ללא חשש
השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף בהשקעה כוללת של 4 מיליון ש"ח
מותג דאב מבית יוניליוור, המתמחה במוצרים לטיפול ומניעה של שיער פגום מציג את הדור הבא של מוצרי טיפוח לשיער תחת השם Dove Damage Therapy. השקת הסדרה החדשה תלווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של 4 מיליון ₪.
סדרת Dove Damage Therapy הינה פרי פיתוח חדשני של מעבדות DOVE העולמיות המציגה נוסחה ייחודית – פרי פיתוח מעבדות DOVE המכילה טכנולוגיה בעלת פעולה כפולה המכילה Micro Moisture Serums המשקם את סיב השערה ו- Fiber Active Technologies המגנים על סיב השערה מנזק עתידי.
ממחקרים שערך DOVE עולה כי 7 מתוך 10 נשים סובלות מתסמיני שיער פגום. למעשה כל פעולה בשיער, החל בפעולות השגרתיות ביותר כגון סירוק ועד לפעולות של יבוש, עיצוב וצביעה הגורמות לנזק חיצוני ופנימי של סיב השערה. במהלך הזמן, הנזק המצטבר הופך את השיער קשה יותר לטיפוח וגורם לתלונות שכיחות בקרב נשים על שיער מפוצל, יובש, חוסר ברק וכו'.
סדרת Dove Damage Therapy מציעה נוסחה ייחודית, אשר פותחה במיוחד במטרה לאפשר לנשים להמשיך בהרגלי הטיפוח שלהן ללא חשש.
שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: " שיער הוא נושא המעסיק נשים באופן תמידי. בהמשך להתמחותו של המותג בשיקום שיער פגום עם סדרת Dove Therapy, פתחנו סדרה מתקדמת עוד יותר אשר תשחרר את ציבור הנשים מהדאגה לנזקים הנגרמים לשיער כתוצאה משגרת הטיפוח. הטכנולוגיה החדשה – פיתוח ייחודי של DOVE משחררת את הנשים מ"המעגל הסיזיפי" של טיפוח-נזק-שיקום, ומאפשרת לנשים להמשיך לטפח את שערן בכל האמצעים, כך שירגישו טוב עם עצמן, מבלי שיצטרכו לשלם על כך מחיר. אנו בטוחים כי הסדרה החדשה תחזק את מעמדו של DOVE כמותג מקצועי המעניק מכלול שלם של פתרונות מתמחים לטיפוח ושיקום השיער."
קמפיין הטלוויזיה שילווה את ההשקה מלווה בשיר "Favorite Things" מתוך הסרט צלילי המוסיקה ומדגיש באופן הומוריסטי את החופש שמעניקה הסדרה להשתולל עם השיער.
הקמפיין תחת המסר "החופש להשתולל עם השיער שלך" יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 וימשך כ- 3 שבועות. בנוסף ייתמך המהלך בפעילות קד"מ, פעילות לנשים באמצעות חברת WOM ובפעילות אינטרנט ייחודית ל- 20 אלף חברות קהילת DOVE בפייסבוק.
סדרת Dove Damage Therapy מוצעת בנראות חדשה, בבקבוקים לבנים המזוהים עם המותג, עם נגיעות צבע עדינות בהתאם לווריאנט. הסדרה מציעה 38 מוצרים המחולקים ל- 6 סדרות בהתאם לפתרונות שמעניקות:
Dove Damage Therapy לשיער רגיל, Dove Damage Therapy לשיקום אינטנסיבי של שיער יבש, Dove Damage Therapy לשיקום שיער חלש ושביר, Dove Damage Therapy לשיקום שיער צבוע, Dove Damage Therapy לטיפול בקשקשים, Dove Damage Therapy לטיפול בשיער שנפגע מנזקי עיצוב בחום. הסדרה מציעה שמפו בבקבוקים בנפח 400 או 700 מ"ל, מרככים בבקבוקים בנפח 400 מ"ל או 700 מ"ל (עם משאבות) ומסיכות.
מוצרי השמפו מוצעים בבקבוקים בנפח 400 מ"ל במחיר של 19.99 – 21.99 ש"ח ו- 750 מ"ל במחיר של 29 – 33 ₪. מרככי השיער מוצעים בבקבוקים בנפח 400 מ"ל במחיר של 19.99 – 21.99 ₪ ובבקבוקים בנפח 700 מ"ל עם פקק משאבה ייחודי, במחיר של 29 – 33 ₪.
אודות שוק השיער בישראל
מנתוני נילסן עולה כי 30% ממוצרי הנמכרים בתחום השיער (שמפו/מרכך) הינם מוצרים מתמחים- טיפוליים (מוצרים לשיער פגום במיוחד, לשיער צבוע, לשיער יבש וכו') וכי נשים מחפשות יותר ויותר פתרונות מקצועיים על פני מוצרים לשיער רגיל.
קטגוריית השיער (ללא ילדים) מוערכת בכ- 417 מיליון ₪ בשנה. כ- 31% מהמוצרים בקטגוריה מיועדים לשיער רגיל, 25% מהמוצרים הינם מוצרים טיפוליים, 23% נגד קשקשים, 11% מהמוצרים הינם מוצרים ייעודיים לילדים 9.5% לשיער דק ועדין ואחרים (נילסן, כספי, שנתי אוקטובר 2010).
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, רקסונה, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).