JDATE יוצאת בקמפיין פרסום חגיגי לכבוד Valentines Day
תחת הכותרת: עכשיו כשהוולנטיין מתקרב הגיע הזמן למישהו רציני
שווי השקעה כחצי מליון שקל
1 פברואר 2012 – אתר ההיכרויות המוביל JDATE יוצא בימים אלה בקמפיין מיוחד ורחב היקף לרגל ה- Valentines Day. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקקאן אריקסון, יעלה במוצאי שבת הקרובה וירוץ כשבועיים בטלוויזיה ובאינטרנט. תחת הסיסמא "עכשיו כשהוולנטיין מתקרב, הגיע הזמן למישהו רציני".
הפרסומת כוללת מספר סרטונים קצרים המציגים בחורה בסיטואציות קומיות בהן היא באינטראקציה עם בחור לא רציני למשל בקולנוע או בשיחת טלפון כאשר המסר המרכזי העולה מהסיטואציות הוא שהגיע הזמן להיכנס ל – JDATE ולמצוא מישהו רציני.
דניאלה פרלשטיין, מנכ"לית JDATE לשוק העולמי מחוץ לארה"ב אמרה: " אין ספק שעולם ההיכרויות השתנה במהלך העשור האחרון הודות לשימוש הגובר והולך באינטרנט והרשתות החברתיות. היכרויות אונליין הן חלק בלתי נפרד מתרבות הדייטינג בעולם כמו גם בישראל ונקודות ציון לאורך השנה כמו וולנטיינז דיי רק מזכירות לנו כמה קל ונגיש למצוא אהבה."
אודות JDATE:
אתר JDATE נוסד בשנת 1997 ופעיל בארץ מאז שנת 2000. לאתר למעלה מ- 200 אלף חברים פעילים ברחבי העולם והוא נמצא בבעלותה של חברת Spark Networks Limited האמריקאית.
באדיבות שטרן אריאלי)