מותג האופנה האיטלקי REPLAY
עולה עם קמפיין מקומי בכיכובה של הסופר
מודל אירינה שיק!
הקמפיין שעולה באמצעות JCDECAUX, יעלה
ב-600 נקודות בפריסה ארצית, כולל פוסטרים בתחנות אוטובוס, שלטי חוצות ואוטובוסים, אשר ישמשו כחלונות ראווה בהם תוצג קולקציית החורף של המותג!
ההשקעה בקמפיין נאמדת בכחצי מיליון ₪!
מותג האופנה האיטלקי REPLAY עולה עם קמפיין ארצי רחב באמצעות חברת "JCDECAUX", בכיכובה של הפרזנטורית של העונה, דוגמנית העל הבינלאומית אירינה שיק, ארוסתו של שחקן הכדורגל רונלדו.
הקמפיין הארצי, החוגג 30 שנה למותג לצד השקת הקולקצייה החדשה, כולל 600 פוסטרים ב תחנות אוטובוס, שלטי חוצות ועמודי רחוב, ברחבי העיר תל אביב-יפו, המציגים את קולקציית סתיו-חורף 2012, בעלות כוללת העומדת על כחצי מיליון ₪.
שירלי הכט-דרורי, מנהלת השיווק של קבוצת "אינטר ג'ינס", מוסרת: "בימים אלו אנו עולים עם קמפיין ארצי למותג הג'ינס והאופנה האיטלקי REPLAY, המציג העונה קולקציה חזקה ואופנתית במיוחד, החוגגת גם שלושים שנה למותג האהוב. אנו צופים כי הקמפיין הסקסי, בכיכובה של אירינה שיק, חברתו של שחקן הכדורגל רונלדו, יביא לצמיחת המותג בעונה הקרובה ולחיזוק מעמדו בישראל"
על קבוצת האופנה "אינטר ג'ינס":
חברת "אינטר ג'ינס" היא חברת בת של קבוצת MGS, והוקמה בשנת 2007. משנת 2007 עם קבלת הזיכיון של המותג REPLAY, מנהלת החברה 4 חנויות מקוריות של REPLAY הממוקמות במרכזי קניות מובילים בישראל וכ-100 נקודות סיטונאות ברחבי הארץ.
בשנת 2008 התרחבה פעילותה של הקבוצה, והיא רכשה זיכיונות לשיווק והפצת מותגי אופנה לגברים ונשים – "STEVE MADDEN" מותג ההנעלה האמריקאי המפורסם, המציע נעליים לנשים, ילדות וגברים, ולו כיום רשת חנויות מובילה בישראל, מותג התיקים "GUESS" שהפך לסיפור הצלחה בישראל ומשווק בהפצה סיטונאית רחבה, "MARK ECKO" המזוהה בעולם עם לוגו הקרנף המפורסם, מותג אופנת הרחוב מס' 2 בארה"ב ומותגי אופנה בינלאומיים נוספים.
קבוצת "אינטר ג'ינס" מרחיבה את ההיצע הקיים בקו מוצרי אופנה ייחודים הנותנת מענה לגברים ולנשים המחפשים פריטי אופנה איכותיים וייחודים, החברה תמשיך להחדיר מותגים נחשקים וייחודיים נוספים לענף האופנה בישראל.
(באדיבות יפה אפרתי תקושורת)